Welkom Voor wie? Methodieken Werkwijze Over mij Tarieven Contact Route

 

Werkwijze  

De aanmelding kan telefonisch of via email. Daarna volgt een oriŽnterend gesprek waarin wordt bekeken of klacht en hulpvraag passend zijn bij het aanbod van de praktijk. Als blijkt dat de cliŽnt binnen dit aanbod kan worden geholpen en er van beide kanten een 'klik' lijkt te zijn, wordt een vragenlijst en praktische informatie over de praktijk meegegeven.

In het tweede gesprek wordt de hulpvraag verder uitgevraagd en worden de doelen verkend.

Aan de hand van de informatie van de eerste twee gesprekken en de ingevulde vragenlijst wordt een behandelovereenkomst opgesteld. Deze wordt met u besproken in het derde gesprek en eventueel aangepast. Op vaste ijkpunten wordt tijdens het behandelproces geŽvalueerd. Hiermee wordt een systematische en transparante werkwijze nagestreefd.

Aan het eind van de behandeling vindt een evaluatiegesprek plaats.

 

 

Wachttijd

Harmonie reserveert ruimte voor 12 tot 15 cliŽnten.

Aanmeldingswachttijd: maximaal vier weken.

Behandelingswachttijd: geen (na de intake start de behandeling).

Mocht de wachttijd langer dan vier weken worden,  zal ik u helpen door te verwijzen naar een collega.

 

Publicaties 

Kwaliteitsstatuut GGZ - vrijgevestigden - 2019.  (klik hier)

 

Kwaliteitscriteria LVVP voor de vrijgevestigde ggz-praktijk.  (klik hier) 

  

Privacy verklaring:    (klik hier) 

 

Klachtenprocedures:  klik het betreffende logo.                                                                                                                                                                                                                                                                           

Geschillenregeling:  (klik hier) 

 

Uw waardering over de behandeling bij Harmonie kunt u anoniem geven door op onderstaand logo te klikken.

   

 

   Kwaliteitsvisitatie                  Privacy evaluatie: