Werkwijze
De aanmelding kan telefonisch of via email. Daarna volgt een oriënterend gesprek
waarin wordt bekeken of klacht en hulpvraag passend zijn bij het aanbod van de
praktijk. Als blijkt dat de cliënt binnen dit aanbod kan worden geholpen en er
van beide kanten een 'klik' lijkt te zijn, wordt een vragenlijst en praktische
informatie over de praktijk
In het tweede gesprek wordt de hulpvraag verder uitgevraagd en worden de doelen verkend.
Aan de hand van de informatie van de eerste twee gesprekken en de ingevulde vragenlijst wordt een behandelovereenkomst opgesteld. Deze wordt met u besproken in het derde gesprek en eventueel aangepast. Op vaste ijkpunten wordt tijdens het behandelproces geëvalueerd. Hiermee wordt een systematische en transparante werkwijze nagestreefd.
Aan het eind van de behandeling vindt een evaluatiegesprek plaats.
Wachttijd
Harmonie reserveert ruimte voor 10 cliënten.
Aanmeldingswachttijd:
maximaal vier
weken.
Behandelingswachttijd: geen
(na de intake start de behandeling).
Mocht de wachttijd langer dan vier weken worden, zal ik u helpen door te verwijzen naar een collega.
klik logo voor informatie over het programma: Werken
aan veerkracht.
Publicaties
Kwaliteitsstatuut GGZ - vrijgevestigden - 2022. (klik hier)
Privacy verklaring (AVG):
(klik
hier)
Klachtenprocedures: klik het
logo.
Uw waardering over de behandeling bij Harmonie kunt u anoniem geven door op onderstaand logo te klikken.